Direktlänk till inlägg 6 juni 2014

Minns...

Av iamsorry - 6 juni 2014 23:56

Minns tiden det nöstan var lite skönt att vara ledsen. Få vara det liksom. Nu är det bara jobbigt. Asjobbigt. Vil inte. Jag saknar dem. E-Lot. Men jag är blyg. Dem försöker typ få mig social o så och det går lite ibland men det är svårt. Både för dem och för mig. Jag minns när jag var med dem. Jag var nästan lite cool då. Den gemenskapen jag kände då. Att få vara med. Att dem brydde sig. Fan vad jag saknar dem. Kan det bli som då? Tror inte det. Inte riktigt. Jag har ändrats troligen dem med. Jag blev blygare efter det. Alltså i nollan-halva tvåan var jag blyg. Resten av tvåan-nån månad av fyran var jag inte alls lika blyg, lite mer confidence. Mestadels av fyran och hela feman blev jag blygare än innan nästan. Men hoppas kan man väl. Att vi typ ska ha ett ordentligt talk om allt (förhoppningsvis jag berättar om lögnen o dem förlåter men hoppas inte på för mycke nu) och vi blir nära vänner igen.
Snart sommarlov.
Då slipper jag bry mig. Sakna.
Bry mig över att säga fel, vara fel.
Sakna de gamla vännerna. Behöver förhoppningsvis inte deppa allt för mycke över vad jag gjort fel.
Inte bry mig om att gömma luggen varje dag.
Inte bry om hur jag ser ut.
Inte behöva va ensam.
Inte behövs ångra.
En och en halv vecka kvar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iamsorry - 29 augusti 2014 19:16

Jag lyssnar på mina kompisar men de lyssnar inte på mig. De berättar att de glömt en mattebok, Jag att jag glömt alla. De "skämtar" att de inte bryr sig. Jag prata om alla deras problem hela tiden på chattar me dem. Vi har aldrig ens pratat om mina. ...

Av iamsorry - 19 augusti 2014 16:30

Idag grät jag. Första gången på länge. Dock i skolan. Men ingen såg, förutom kanske min nya lärare. Eller hon hörde, mitt försök att inte låta alls gick väl sådär. Hon fråga hur jag mådde därborta från katedern. Jag svara bra/jättebra. Hur kunde hon ...

Av iamsorry - 14 juli 2014 00:29

En bästa vän smsa att hon hade skickat så många sms till en av mina gamla kompisar så att hon hade ont i tummen. Tack för den. De finns bara två förklaringar till varför vad jag kan komma på. Ena vill jag inte berätta för hennes skull men andra kan j...

Av iamsorry - 10 maj 2014 23:49

När min kompis sa till en kille i klassen att hon skulle gå i tyska i sexan och sedan sa att han skulle gå i franska så ss hon typ att då skulle han gå i samma som mig och då sa han neeeeeeejjjj!!! Jag tror han hatar mig. Han tittar typ oå mig specie...

.

Av iamsorry - 6 maj 2014 16:21

Jag saknar den så. Så himla mycket. Mina gamla kompisar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards