Alla inlägg under april 2014

Av iamsorry - 10 april 2014 15:31

Hur kan jag vara så uppfuckad och ljuga för dem? Ljuga!!!! Kan man inte bars spola tillbaks i tiden, ändra det och se komma tillbak!! Jag saknar dem så!! Tänk om jag bara knde säga det till dem, jag tror dem skulle först bli asarga och sen förlåta mig för att jag berätta, men jag har inte samma kontact med dem som förut. Jag saknar dem.


De som hände är att i fyran fick vi nyan ellever i klassen, hälften och sen börja dem hänga med en annan tjej och nästan frös ut mig lite. Men demhar sagt förlåt, men vi hänger inte slutade helt sen dess. Oc jag har ärligt talat ändrats vääldigt mycke men jag saknar dem. Vi skulle behöva prata ut om allt nån gång. Siga allt. Och jag berättar om att jag ljög. Oc jag berättar om allt som sårat mig allt som hänt sen sist. Hur ledsen jag är över attn jag ljög. För dem vet det. Jag kan se det. Hur en av dem har iggat mig. Extra mycke. Och dem får säga hur mycke jag sårat dem. Vad som hänt dem sen sist. Men det går inte. För jag har inte kontakt me dem längra. Inte på samma sätt. Speciellt inte med en tjej. Jag ljög. Jag vill bli vän med dem, som innan. Så jag kan säga förlåt. Dem kommer kanske hata mig. Men dem måste få veta, höra det från mig fasst dem nog redan vet det. Men dem måste förstå hur mycke jag ångrar mig. Jag vill bara bli vän med dem. Så dem kan förstå att jag ångrar mig. Jag tror de skulle hata mig, men bli gla över att jag berätta och vi skulle nog bli bra vänner efter ett tag och då skullle de inte hata mig. Och allt ska lösa sig. Jag måste bara bli lite mer vän med dem, alla tre och sen berätta.

Hur fan kunde jag??

Förlåt.

Förlåt.

Förlåt. 

Förlåt.

Förlåt.'

Föråt.

Förlåt.

Förlåt.

Förlåt.

Förlåt.


Av iamsorry - 9 april 2014 21:44

Grejen med pubwrteten är att man ändrar humör så lött. Nyss mådde jag skit och hade tänkt skriva om det, varför och så nen nu mår jag toppen så yupp.
Nu ska jag skriva några saker på min andra blogg.

Av iamsorry - 5 april 2014 17:57

Jag har ljög för mina dåvarande bästisar och dem har listat ut det. De va nog därför dem börja typ igga mig och sånt i början av fyran. Dem hatar mig. Ja ä en uppfuckad skit. Varför ljög jag? Varför berätta jag inte hela sanningen? Dem har nog berättat det till resten av klassen. De ä nog därför hela klassen typ tittar på mig på ett annat sätt. Och vissa hatar mig. Skrolla gärna ner till mitt första inlägg.

Jag

Av iamsorry - 5 april 2014 17:54

Om mig: Jag är tolv år. Tjej. Har en annan blogg. Men det här är min blogg för känslor. Mest ledsna. Men jag är egentligen en väldigt glad person. Men jag tror jag behöver det här.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards